SUBARU BRZ
Technologie

Nový motor SUBARU BOXER

SUBARU BRZ Motor SUBARU BOXER nové generace posouvá SUBARU BRZ do nových měřítek přesnosti a vzrušení. Kompaktnější motor o zdvihovém objemu 2,0 l jsme zabudovali níže a zároveň blíže k řidiči. Jde o vůbec první motor svého druhu vybavený technologií přímého vstřikování paliva i vstřikování do sacího kanálu, čímž se zlepšují reakce vozidla i spotřeba paliva. Tato jedinečná konstrukce přináší řidiči zcela novou úroveň uspokojení.

SUBARU BRZ 2.0L DOHC SUBARU BOXER
NEJVYŠŠÍ VÝKON: 147 kW (200 k) při 7 000 ot/min
MAX. TOČIVÝ MOMENT: 205 Nm při 6 400 až 6 600 ot/min
SPOTŘEBA PALIVA (SUBARU BRZ Premium):
7,8 l / 100 km (6MT); 7,1 l / 100 km (6AT)
SPOTŘEBA PALIVA (SUBARU BRZ):
6,9 l / 100 km (6MT); 6,9 l / 100 km (6AT)
EMISE CO2 (SUBARU BRZ Premium):
181 g/km (6MT); 164 g/km (6AT)
EMISE CO2 (SUBARU BRZ):
159 g/km (6MT); 159 g/km (6AT)

Výkony
Motor o výkonu 200 k jednoduše miluje otáčky. Díky vysoko posazené červené oblasti otáčkoměru, ploché křivce točivého momentu a litrovému výkonu 100 k si můžete být jisti dostatečnou výkonovou rezervou bez ohledu na momentální otáčky. A užijete si přitom vědomí lepších ekolog. parametrů při nezmenšené radosti z jízdy.

SUBARU BRZ Hnací řetězec sportovního vozu
Kliková hřídel symetricky uloženého motoru SUBARU BOXER je v dokonalé linii s hnací hřídelí v zájmu maximální stability a dynamických schopností vozu. A díky uspořádání s pohonem zadních kol jsme mohli posunout motor více dozadu, což znamená přesnou ovladatelnost při průjezdu zatáčkami. Agilní podvozkovou platformu jsme spojili s nově navrženou soustavou řízení se strmým převodem, vyladěnou tak, aby nabídla hromující přesnost a okamžité reakce na pokyny od volantu.

SUBARU BRZ Dynamicky naladěné zavěšení kol
Soustava nezávislého zavěšení kol podtrhuje každou špetku agility a jízdních schopností, které SUBARU BRZ dokáže nabídnout. Přední vzpěry McPherson napomáhají ke zlepšení tuhosti a pocitu přímé vazby s koly. Kromě toho umožňují co nejnižší zástavbu motoru SUBARU BOXER v rámci podvozkové platformy. A dvojité lichoběžníkové zavěšení na zadní nápravě spolehlivě pohlcuje nerovnosti vozovky bez kompromisů v otázkách ovladatelnosti.

SUBARU BRZ Samosvorný diferenciál Torsen
Přesnost, která vás nadchne v každé zatáčce - právě tím se SUBARU BRZ Premium odlišuje od ostatních. Vyspělý samosvorný diferenciál Torsen (převzatý z ultimativního modelu WRX STI) pomáhá udržet správný směr během zatáčení vysokou rychlostí a současně zvyšuje vaše pohodlí i kontrolu na nekvalitních vozovkách.

SUBARU BRZ Převodovka s rychlou odezvou
Šestistupňová manuální převodovka s krátkými drahami a skvělými reakcemi znamená dokonalé vtažení do děje. Šestistupňová automatická převodovka (na přání) s páčkami řazení pod volantem a funkcí přidávání meziplynu při řazení dolů disponuje dvěma režimy řazení, díky nimž můžete přizpůsobit výkonovou charakteristiku své momentální náladě.

NADCHNE VÁS.

SUBARU BRZ V zatáčkách se probudí k životu všechny konstrukční přednosti, které SUBARU BRZ nabízí. Podstatu naší vize dokonalé ovladatelnosti pochopíte pokaždé, když vjedete do zatáčky. Díky této zkušenosti začnete na řízení nahlížet zcela novým způsobem.

SUBARU BRZ Nízké těžiště
Kliková hřídel symetricky uloženého motoru SUBARU BOXER je v dokonalé linii s hnací hřídelí v zájmu maximální stability a dynamických schopností vozu. A díky uspořádání s pohonem zadních kol jsme mohli posunout motor více dozadu, což znamená přesnou ovladatelnost při průjezdu zatáčkami. Agilní podvozkovou platformu jsme spojili s nově navrženou soustavou řízení se strmým převodem, vyladěnou tak, aby nabídla hromující přesnost a okamžité reakce na pokyny od volantu.

KONTAKTUJTE NÁS

SUBARU EMIL FREY: Subaru, Subaru Outback, Subaru Legacy, Subaru Forester, Subaru XV, Subaru WRX STI, Subaru BRZ

Emil Frey Stodůlky
Pekařská 638/5
155 00 Praha 5
255 720 111

Emil Frey Černý Most
Skorkovská 1585
198 00 Praha 14
281 000 511


Copyright ©2015, Emil Frey ČR
Created by UpFront