SUBARU WRX STI
Technologie

SYMMETRICAL ALL-WHEEL DRIVE

SUBARU WRX STI Stabilita na vozovce je zdrojem jistoty. Ale stabilita rovněž znamená agilitu a ovladatelnost, která podněcuje požitek z jízdy. Vozy Subaru jsou obdařeny nebývalou schopností dodávat jistotu za volantem, a to díky přirozené stabilitě hnací soustavy Symmetrical AWD, jejíž součástí jsou i motory SUBARU BOXER. Soustava pohonu této jedinečné konstrukce vždy účinně přenáší výkon na všechna čtyři kola, a zajišťuje tak lepší kontrolu na každém povrchu i za nepříznivých podmínek. Použitá konstrukce rovněž umožňuje podélné uspořádání hlavních komponent, a dosáhnout tak výtečného stranového vyvážení i vysoké přesnosti při ovládání vozidla. Kromě toho se podílí na nízkém těžišti vozu, což znamená skvělou odezvu na pokyny řidiče. Výsledkem jedinečných předností soustavy pohonu Symmetrical AWD je výjimečná úroveň ovladatelnosti a schopnosti vyhnout se každému nebezpečí.

Vývoj technologií pro maximální výkon

SUBARU WRX STI SPORTOVNĚ NALADĚNÝ PODVOZEK
Nová konstrukce podvozku WRX STI staví na letech zkušeností v nemilosrdných závodech, intenzivním testování a pokrocích v oblasti materiálového a konstrukčního inženýrství. Klíčovým tématem vývojového projektu byla výjimečná stabilita a bleskově rychlá odezva. Proto byla v nosných částech široce použita vysokopevnostní ocel ke zvýšení torzní tuhosti a snížení celkové hmotnosti vozidla. Podle náročných standardů bylo odladěno i zavěšení, kde jsou použity tužší stabilizátory a pružiny, ale i další vylepšení, jako např. tužší pouzdra s unibalovým uložením. Díky tomu se podařilo umně vyvážit tuhost a poddajnost, aby vůz poskytoval okamžitou odezvu a nevídaně těsné spojení mezi řidičem, jeho vozem a silnicí.

SUBARU WRX STI AKTIVNÍ SMĚROVÁNÍ TOČIVÉHO MOMENTU
Díky této nové technologii je ovládání vozu ještě přesnější, abyste si mohli otestovat samotné hranice fyzikálních zákonů. Když najíždíte do zatáčky a opřou se do vás síly bočního zrychlení, systém dokáže přesměrovat výkon na vybraná kola, abyste nevybočili ze zamýšlené trajektorie jízdy. To znamená, že vaše WRX STI reaguje na pokyny od volantu rychleji a s větším vtažením řidiče do děje.

SUBARU WRX STI MOTOR SUBARU BOXER 2.5 I DOHC TURBO
Vedle přeplňovaného motoru 2,5 l z WRX STI najdeme jen velmi málo motorů tak pověstných svojí schopností nabídnout nefalšovanou radost z jízdy. Naprosto hladce spojuje hrubý výkon s optimálním vyvážením, kdy turbo díky své prakticky okamžité reakci rozpoutává síly umožňující mohutné zrychlení. Schopnosti prověřené roky praxe byly v novém WRX STI dotaženy do ještě atraktivnější formy.
NEJVYŠŠÍ VÝKON: 221 kW (300 PS) / 6 000 ot./min.
MAX. TOČIVÝ MOMENT: 407 Nm (41,5 kgfm) / 4 000 ot./min.
SPOTŘEBA PALIVA: 10,4 lit./100 km
EMISE CO2: 242 g/km

SUBARU WRX STI ŠESTISTUPŇOVÁ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA
Šestistupňová manuální převodovka s krátkými drahami zajišťuje hladké řazení s přímou vazbou. Prostřednictvím kůží potažené hlavice řadicí páky si můžete vychutnávat každý přelet rudě žhnoucí ručičky otáčkoměru. Sladíte-li otáčky tak, abyste vytěžili maximum z více než dostatečného točivého momentu, ucítíte plný výkonový potenciál WRX STI pevně ve svých rukou.

Prostředí na palubě s možnostmi přizpůsobení

SUBARU WRX STI SI-DRIVE
Systém SI-DRIVE (zkr. Subaru Intelligent Drive) umožňuje podle libosti upravovat jízdní charakter vašeho WRX STI. V režimu Intelligent [I] se dosahuje hladkého zrychlování s důrazem na hospodárnost jízdy. Režim Sport [S] se vyznačuje lineární odezvou a všestrannou ovladatelností za všech jízdních podmínek. Chcete-li vymačkat z přeplňovaného motoru opravdu maximum, zvolte režim Sport Sharp [S#]. Zde si vychutnáte nejpřímější odezvu na pokyny od plynového pedálu a přesnou regulaci otáček v celém pásmu.

SUBARU WRX STI MEZINÁPRAVOVÝ DIFERENCIÁL DCCD S REŽIMEM RUČNÍHO NASTAVENÍ
Systém DCCD umožňuje nastavit režim uzamčení centrálního diferenciálu WRX STI, a tak upravit jízdní chování vašeho vozu. Systém elektromagneticky ovládá lamelovou spojku a mechanické zavírání samosvorného diferenciálu (LSD) k rozdělování točivého momentu mezi kola přední a zadní nápravy. V režimu Auto se systém snaží optimálně rozdělovat výkon podle měnících se jízdních podmínek, zatímco v režimu Auto [+] se více výkonu posílá dopředu v zájmu lepšího záběru. Naopak v režimu Auto [-] jde více výkonu na zadní nápravu např. při rychlém průjezdu zatáčkovitých úseků; v režimu Manual se šesti různými úrovněmi lze přednastavit jednotlivé jízdní charakteristiky, které upřednostňujete.

KONTAKTUJTE NÁS

SUBARU EMIL FREY: Subaru, Subaru Outback, Subaru Legacy, Subaru Forester, Subaru XV, Subaru WRX STI, Subaru BRZ

Emil Frey Stodůlky
Pekařská 638/5
155 00 Praha 5
255 720 111

Emil Frey Černý Most
Skorkovská 1585
198 00 Praha 14
281 000 511


Copyright ©2015, Emil Frey ČR
Created by UpFront