SUBARU XV
Technologie

SUBARU XV

LINEARTRONIC + ACTIVE TORQUE SPLIT AWD

Převodovka Lineartronic dokáže v rámci svého rozsahu nabídnout jakýkoliv převodový poměr a umožňuje tak plynulou změnu převodu bez jakýchkoliv rázů. Udržuje motor v rozsahu největší účinnosti a zajišťuje efektivní a hladkou akceleraci a ideální jízdní vlastnosti a současně snižuje spotřebu. Lineatronic je vždy doplněn o systém aktivního rozdělování točivého momentu mezi nápravy. Standardní rozdělení točivého momentu je 60 % na přední a 40 % na zadní nápravu. V závislosti na aktuálních podmínkách je pak rozdělení točivého momentu upravováno až na poměr 50/50.

SUBARU XV

Motor SUBARU BOXER

V motoru typu boxer, neboli plochém motoru, se písty pohybují proti sobě v horizontálním směru. Subaru je věrné motoru typu boxer už více než 50 let, především vzhledem k výhodám, které nabízí ve srovnání s ostatními typy motorů. Motor boxer je zárukou odolnosti a spolehlivého výkonu ve všech typech vozů.

SUBARU XV

Globální platforma Subaru

Globální platforma Subaru (SGP) je základem, na němž vyjede celá škála vozů Subaru další generace. Významně přispívá k vyšší úrovni bezpečnosti a lepším jízdním vlastnostem. Kromě toho nabízí také unikátní pocit z řízení, který lze zažít pouze ve vozech Subaru. Tato platforma je budoucností Subaru, nabízející ještě více bezstarostné zábavy jak pro řidiče, tak pro všechny ostatní cestující.

SUBARU XV

Ring-shaped Reinforcement Frame

Prstencové výztuhy karoserie z vysokopevnostní oceli byly přepracovány tak, aby pohltily větší množství energie při všech typech nárazů.

SUBARU XV

Proč motor SUBARU BOXER?

Název motoru boxer vychází z protisměrného pohybu pístů, který připomíná rychlé úderné pohyby paží boxera. Přestože se nejedná o globální standard, Subaru zůstává věrné výhradně koncepci motoru SUBARU BOXER, která je zárukou pro Subaru typického potěšení z jízdy a současně bezpečí pro všechny cestující. Také představuje náš mimořádný příspěvek do světa technologických inovací a špičkového inženýrství.

SUBARU XV

Čím je výjimečný?

Na rozdíl od běžných motorů s písty uspořádanými v řadě nebo do "V" dochází u motorů s protiběžnými písty ke vzájemnému vyvážení jejich pohybů, a tím k přirozené eliminaci vibrací bez nutnosti použití dodatečných vyvažovacích hřídelí, zvyšujících hmotnost a složitost.

SUBARU XV

Jaké jsou jeho výhody?

Plochý tvar motoru SUBARU BOXER přináší větší stabilitu a vyváženost, což jsou vlastnosti zlepšující zatáčení a současně ukazující odhodlanost značky Subaru v oblasti pokročilé jízdní bezpečnosti. V případě čelního nárazu motor díky jeho nízkému uložení sjede pod karoserii, a tím sníží riziko zranění cestujících.

SUBARU XV

Proč Lineartronic?

Převodovka Subaru Lineartronic s plynule měnitelným převodem (CVT) je tvořena dvěma řemenicemi s proměnným průměrem a řetězem, které společně plynule mění převodový poměr. Tato převodovka zaručuje mimořádné zážitky z plynulé a pohodlné jízdy s optimálním výkonem v jakékoliv rychlosti a s minimální spotřebou.

SUBARU XV

Proč pohon všech kol Symmetrical AWD?

Pohon všech kol Symmetrical AWD rovnoměrně a plynule rozděluje hnací sílu mezi všechna čtyři kola. Toto stabilní rozložení hnací síly spolu s rovnoměrným rozložením hmotnosti propůjčuje vozu lepší celkovou stabilitu, přesné vedení v zatáčkách a zaručuje dostatečnou přilnavost na kluzkých površích. Tím udržuje posádku v bezpečí i za špatného počasí a na rozbitých komunikacích.

KONTAKTUJTE NÁS

SUBARU EMIL FREY: Subaru, Subaru Impreza, Subaru Outback, Subaru Legacy, Subaru Forester, Subaru XV, Subaru WRX STI, Subaru BRZ

Emil Frey Stodůlky
Pekařská 638/5
155 00 Praha 5
255 720 111

Emil Frey Černý Most
Skorkovská 1585
198 00 Praha 14
281 000 511


Copyright ©2015, Emil Frey ČR
Created by UpFront